دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل خانه تئاتر:

منتظر اتفاقات جذاب در اختتامیه هفته تئاتر باشید

مدیرعامل خانه تئاتر از وقوع اتفاقات جذاب و مهم در آیین اختتامیه هفته تئاتر خبر داد.
کد خبر : 378340
شهرام+گیل+آبادی+.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا شانزدهمین دوره جشن‌ها و آئین‌های هفته تئاتر (اردیبهشت تئاتر) که به دبیری محمودرضا رحیمی از هفت اردیبهشت ماه آغاز شده بود، پانزدهم اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.


برنامه‌های هفته تئاتر شامل اجراهای گوناگون در سالن‌های خانه تئاتر، خانه هنرمندان ایران، تالار سنگلج، تئاتر شهر، عمارت تئاتر و تماشاخانه سپند است. همچنین نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف نمایش نیز در این هفته برگزار شد. برگزاری نمایشگاه طراحی اسکیس و ماکت صحنه در گالری نامی هم از دیگر برنامه‌های این هفته بود.


اوج برنامه‌های هفته تئاتر عصر شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه در سالن اصلی تئاتر شهر رقم خواهد خورد؛جایی که بهترین‌های بازیگری تئاتر از بین 10 بازیگر زن و 8 بازیگر مرد معرفی خواهند شد. ضمن این که اختتامیه هفته تئاتر ایران نیز روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در برج میلاد برگزار می‌شود.


در همین ارتباط شهرام گیل‌آبادی مدیرعامل خانه تئاتر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت:در جشن بازیگر و به ویژه در روز یکشنبه و همزمان با مراسم اختتامیه خبرهای خوبی را برای تئاتر کشور خواهیم داشت.


گیل‌آبادی اظهار کرد: روز یکشنبه و در آیین اختتامیه اتفاقات مهمی رخ خواهد داد و به نظرم می‌رسد علاقه‌مندان به تئاتر در تجلیل از هنرمندان و تقدیر از برگزیدگان تئاتر کشور شاهد رخدادهای جذابی باشند که برای مردم جذاب خواهد بود.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته